فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

هر چی که دوست دارم رفت و دوباره بر نگشت یکی از بهترین فصلهای زندگی

هر چی که دوست دارم رفت و دوباره بر نگشت یکی از بهترین فصلهای زندگی   همین بهاره فصل بهار  چندتا بهار به من خورد بزرگ و بزرگتر شدم تا اینکه اخرین بهار  کار خودش رو کرد و من اماده برداشت شدم مثل همه  گیاهان که  فصل  برداشت انها میرسه درست در اخرین بهار تو رو در باغ بلور دیدم ناگهان تپش قلب احساس  خوشایندی به من دست داد این نگاه با  همه  نگاههایی که تا این لحظه  دیده بودم فرق می کرد نزدیکم شدی احساس پرشور عشق رو درک کردم برای اولین بار نوازشم کردی  دست به موهام کشیدی این نوازش فرق می کرد صورتم رو بوسیدی که هنوز هم ان بوسه اتشین در وجوذم هست حالا اون روزها گذشته و بسته شده عشق ما مثل همه که جدا میشن ما هم جدا  شدیم  دیگه  نگاهم خسته شده از بس منتظر موندم دیگه از تاب بازی خبری نیست ما یک بام و 2 هوا شدیم اما با اینکه به اخر خط رسیدم اما به غیر از تو ندیدم دوستت دارم  دوستت دارم دوستت دارم این اخرین  نفسهایم را هم  تغدیم تو می کنم ای  مهربنترین ای با شکوهترین به وسعت اینه ها به بزرگی تمام دنیا دوستت دارم ناگهان باد شدیدی به صورتم سیلی زد و ما جدا شدیم لحظه اخرین نفس چشمانت رو در اسمان بالای سر خودم می بینم اخرین چیزی که دیدم چشمهای تو در بالای سرم بود بعد از اون من خوابیدم برای همیشه  خوابیدم  در خواب دیدم  تو زودتر از من در فصل  بهار خوابیدی ما با هم خوابیدیم و دیگه  بیدار نشدیم خواب  ابدی  .....دوستت دارم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.