فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

trick یعنی چی؟ به معنی فوت و فن یا ترفند

trick    یعنی چی؟  به معنی فوت و فن  یا  ترفند   امروز یک ویدیو نگاه کردم  در  باره  دیابت بود اما  همه فیلم  به  زبان  انگلیسی بود و من  99  درصد نفهمیدم چی گغته فقط با نگاه کردن و  فهمیدن چند کلمه  مانند    sugard  متوجه شدم در باره  قند و بیماری  دیابت هست و  angry یعنی به معنای خشم  خشمگین  شدن ولی نمیشه با  دانستن چند کلمه  به این همه  گنجینه علمی  پزشکی دست یافت حالم از خودم به هم خورد که زبان انگلیسی من این همه  ضعیفه پس  چه جوری ممکنه من پیشرفت کنم وقتی بلد نیستم به زبان انگلیسی حرف بزنم یا بفهمم به خاطر همین از امروز تصمیم گرفتم انگلیسی خودم را  تقویت کنم ببینم سال دیگه همین موقع  چقدر  زبان انگلیسی ام بهتر شده و همین ویدیو را ایا میتوانم  بفهمم ................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.