فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

بهتر که عشقی در دل دیوانه من جا نگیرد

بهتر که عشقی در دل دیوانه من جا نگیرد چون این قصه  روزی  پایان پذیره انوقت من هم مثل مجنون میشم اه مجنون تو چه کشیدی  از دست  لیلی و ای  فرهاد که کوه را کندی تا به شیرین برسی در این قصه های عشق و عاشقی زمانی به اوج خودش میرسه که 3 ک3 هم نداشته باشن ..انوقت اگر اندو برای هم ماندن عشق واقعیست و اگر از هم جدا شوند یکی  عاشق واقعی بود ان  دیگری  عاشق نبود و به دنبال  عشق دیگری می گشت نیاز این 2 از روز اول  یکی بود اما کسی از دل ان  یکی  خبر نداره که ایا  واقعا اون منو میخواد یا نه حتی اگر واقی هم هر 2  یکدیگر رو بخوان باز این عشقها با دیدن یکی  دیگه و یک حس دیگه و یک  تجربه  دیگه جاشو به دیگری میده شاید هم که نه واقعا برای  هم  بمونند و از دیدن هم تا اخر عمر هم  سیر  نشن اما ذاتا انسان  تنوع طلبه یک  چشم سیاه یک چشم سبز یک چشم ابی یک صورت سفید یک صورت سبزه  هر کدامشان ممکنه  ادمو از عشق قبلی دور کنه و  حتی از چشمش  بیفته اما  با  تجربه کردن تازه می فهمه کدام  بهتره اما  باز هم سیراب نمیشه و این تنوع  تا  اخر  عمر با  ادم  هست همین تنوع رز مورد همه چیز هست  لباس  خوراک  مسافرت و همه چیز به خاطر همین هست که  ادمها  قصه هایی پر  از  عشق  دارند و یا  تلاش می کنند  به بهترین ها  برسند...می روم دور از تو با دنیای  خود  خلوت کنم اخر باید من به این  بیگانگی  عادت کنم  شورو  حالی  دارم  امشب  به  چه  حالی  دارم  امشب  تا تو بودی  زندگی  سرشار از  عشق و  صفا  بود چه بگویم ای دل تو با من  چه کارها که  نکردی اگر یکشب تو را در خواب بینم به گیسویت  بیافشانم ستاره می دونم لبات  گل  اناره بوسه از اون چه حالی  داره .............
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.