فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

به اگاهی مدیران و تولیدکنندگان میرسانم برای فروش بیشتر در روزهای تعطیلی 99

ما چندتا دوست بودیم در زمان نوجوانی هر کدام به یک کاری  علاقه داشتیم یکی  رفت دنبال  ورزش  کاراته و اکنون مربی بزرگی در سطح دنیا هست. یکنفر عاشق کار کردن بود و همیشه دوست داشت یک شغلی با یک  درامد ثابت  داشته باشه یکنفر هم دوست داشت مدیر و تولید کننده  باشه من هم عاشق کارهای  تبلیغاتی بودم و همیشه  د.ست  داشتم کالایی را بفروشم و پورسانت  بگیرم و این حس  هنوز در من  وجود  داره و برای  پیشرفت همه  افرادی که  دوست دارند  ترقی کنند سعی میکردم تاثیر مثبت بزارم تا اینکه یک تولیدکننده به من اولین پیشنهاد رو در سن 21 سالگی داد و گفت اگر بتوانی  این کالاها را که  شامل  لوازم ماشین بود بفروشی به تو پول  و پورسانت خوبی میدم و نهار و شامت همیشه تا  زمانی که با من کار میکنی  به  حساب من ان هم  در  رستوران پیشنهادهایی هم من به اون دادم و گفتم دوست دارم به اینصورت لوازم را  بفروشم و چون نیاز به  خرید  مغازه  دارم سعی میکنم خیلی  بفروشم اون گفت در خرید  مغازه هم به تو  کمک میکنم بدون اینکه پولی که به تو میدهم پس  بگیرم  حرفهای  اون باعث  شد من بیشتر  برای  فروش  تلاش کنم گفتم  باید  یکدست  لباس  شیک در اندازه معاون یک مدیر برایم  بخری به رنگ  ابی فقط کراوات کم داشت مثل یک  داماد در روز  عروسی و ادکلون و اخر رعایت دیسیپلین در رفتار و حرف زدن با  خریدار بگذریم  روز اول  فروشی که کردم  اون  باورش  نمی شد  گفت  فروش  یک ماه من رو در یک  روز  انجام  دادی و من رو پیش همه فامیلها  پدر و مادر و خواهر مورد تشویق قرار داد با من پینگ پنگ بازی میکرد و من هم روز به روز سرحالتر و شادابتر می شدم و به   ورزش مورد علاقه خودم  هم می  رسیدم مغازه را خریدم و اون خیلی از من راضی بود و به  وعده هایش   عمل کرد من هم  روز  به  روز  موفقتر می شدم تا جایی که  اگر  من  نمی  رفتم مشتری های  اون  میگفتند  ان  فروشنده  کجاست .. زمان گذشت تا  اینکه به کارهای  تبلیغاتی  در  اینترنت و معرفی  سایتهایی که برای  مدیران و تولیدکنندگان  برای  فروش  هر چه  بیشتر  کالا و تولیداشان  مفید هست معرفی میکنم .....و اما سال 99 سالی  بسیار  خوب  منتظر  شماست و خیلی  خوشحالم که شما را در  وبلاگم  میبینم  سایتهای مفید و خوب برای  اینکه  چگونه بیشتر  تولید کنیم و چگونه چندین برابر بفروشیم و از  رقیبان  عقب  نمانیم   هر کدام  از این سایتها  ممکن است برای  کار شما مفید  باشه  حتی  ممکنه  همه  این  سایتها  مفید باشه اگر  سایتی  را  نگاه  کردید ولی  متوجه  نشدید  چندید بار  ورق  بزنید و به  همین  سادگی  سایت را  از  دست  ندهید  فرصت و  وقت  کافی  برای  سایت  بگذارید تا  بهره  و  سود  واقعی  را به  دست  اورید  اولین  سایت     hitsteps.com       دومین  سایت  reactflow.com      سومین  سایت  ip.city     چهارمین سایت     pingmeter.com     پنجمین  وب  سایت  وقتشه سایتهای خوب اینترنتی را پیدا کردم اینجا معرفی کنم skilledgenius.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.