فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

این سایت که معرفی می کنم همین الان در وبلاگ morafi.blogsky.com دیدم

اما یه اشتباه کوچک در این وبلاگ  دیدم امروز  سه  شنبه  نیست  دوشنبه هست و فردا  اول  بهمن هست امروز  30  هستم خوب گفته شاید  ببینه  تصیح کنه ما  وبلاگها می  توانیم  سایتهای  خوب  را  معرفی کنیم  و  مشهورشان کنیم امروز سه شنبه هست اول ماه بهمن چند روز  قبل هم در مورد این سایت نوشتم و سایتهای  مهمی که خیلی  عالی  هستند معرفی   reactflow.com     جمعه ها تعطیله اما زندگی  تعطیل نیست  امروز این سایت مفید را  در  اینترنت یافتم  با  هم  ببینیم ما تمامی صفحات و کارهایی که بازدیدکنندگانتان در سایت شما انجام می دهند را آرشیو کرده و هر زمانی که بخواهید آن ها را برای شما به نمایش میگذاریم. شما می توانید با توجه به پلان خریداری شده, به صورت نامحدود به آرشیو گذشته رفته و تمامی حرکات بازدیدکنندگانتان در سایتتان را ببینید ( صفحات, دانلود ها, کلیک روی لینک ها ) همگی در آرشیو ما ذخیره می شوند.
معرف ها
ما بین معرف ها و موتورهای جستجوگر فرق بسیار زیادی را گذاشتیم, به این صورت که شما می توانید کسانی که به شما لینک داده اند را به راحتی پیدا کنید و آمار کاملی از تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما فرستاده اند را دریافت کنید. ممکن است آنها وبلاگ باشند, فهرست ها یا لینک باکس ها باشند. مهم این است که بازدیدکننده هستند و به کمک این آمار شما می توانید منبع بازدیدکنندگانتان را پرورش دهید.
جستجو ها   سایتهایی که  قبلا  معرفی  شدنذد  چند تا را  اینجا  می  نویسم         armin3d.com     and         noaran.blogsky.com     and        pingmeter.com    and      غیره.....
ببینید که بازدیدکننده شما چه چیزی را جستجو کرده و به سایت شما آمده. بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجو می آیند, بازدیدکنندگان مهمی هستند زیرا به دنبال آنچیزی هستند که شما در سایت خود دارید. توسط این ابزار شما می توانید ببینید کدام کلمه کلیدی در سایت شما بهتر جواب می دهد یا کدام کلمه کلیدی نیاز به تقویت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.