فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

تولیدکنندگان و فروشندگان معرفی بهترین سایتهای روز دنیا reactflow

  تولیدکنندگان و فروشندگان  و  مدیران  عزیز توجه  فرمایید توجه فرمایید ...معرفی بهترین سایتهای روز دنیا     reactflow.com     سایت به این خوبی  ان هم به  زبان  فارسی    wow.................امروز در اینترنت این سایت را پیدا کردم باورم نمیشد چنین سایت خوبی هم باشه ان هم به  زبان فارسی دیگه از این بهتر  سایت در هیچ کجای  جهان پیدا  نمیشه در اینترنت معرفی کردم تا همه استفاده کنند   This is a Pro feature. Please upgrade your plan to get access to list of most pages where have most exit rate among your visitors with ability to watch what your visitors are doing in those pages.   ...ما تمامی صفحات و کارهایی که بازدیدکنندگانتان در سایت شما انجام می دهند را آرشیو کرده و هر زمانی که بخواهید آن ها را برای شما به نمایش میگذاریم. شما می توانید با توجه به پلان خریداری شده, به صورت نامحدود به آرشیو گذشته رفته و تمامی حرکات بازدیدکنندگانتان در سایتتان را ببینید ( صفحات, دانلود ها, کلیک روی لینک ها ) همگی در آرشیو ما ذخیره می شوند.
معرف ها
ما بین معرف ها و موتورهای جستجوگر فرق بسیار زیادی را گذاشتیم, به این صورت که شما می توانید کسانی که به شما لینک داده اند را به راحتی پیدا کنید و آمار کاملی از تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما فرستاده اند را دریافت کنید. ممکن است آنها وبلاگ باشند, فهرست ها یا لینک باکس ها باشند. مهم این است که بازدیدکننده هستند و به کمک این آمار شما می توانید منبع بازدیدکنندگانتان را پرورش دهید.
جستجو ها
ببینید که بازدیدکننده شما چه چیزی را جستجو کرده و به سایت شما آمده. بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجو می آیند, بازدیدکنندگان مهمی هستند زیرا به دنبال آنچیزی هستند که شما در سایت خود دارید. توسط این ابزار شما می توانید ببینید کدام کلمه کلیدی در سایت شما بهتر جواب می دهد یا کدام کلمه کلیدی نیاز به تقویت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.