فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

موسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja

  کم پیدا  میشه  موسیقی  هندی  قشنگ  باشه  اما  این  قشنگه فرق میکنه  ریتم  اهنگش ادم رو شاد میکنه ...موسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD

کافیه در یوتیوب بنویسی پیداش کنی Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD جیمی جیمی هاجا ها جا یادها و خازره ها با موسیقی خوب روح ادم روشن میشه شاید این موسیقی بتونه به ادم در زندگی امیدی تازه بده .................................. تو میای من میدونم همه  لحظه ها رو  به  انتظار  اومدن تو میگذرونم بیا بیا که  بدون تو  اینجا  نمیشه  زندگی  کرد  کاش  بدونی  عمر  من  همیشگی  نیست و یه  مدت  زمانی فقط  مهمانم مثل  همه که  اومدن و رفتند. اگه  بدونم از کدوم سمت میای  از  اسمون میای  از  زمین میای  از  کدوم  جاده میای  شب میای  روز  میای اگه  شب  اومدی  2  تا  چشمام  فانوس  راهت میشن تا  در  شب  تاریک  جاده رو  برات  روشن کنم  عشق من  بیا من نیازم  تو  رو  هر  روز  دیدنه  دلم میخواد  هر  روز  لبات رو  ببوسم  تا  یکمی  جون  بگیرم  تا   تفسی  تازه  کنم بیا  بیا  تا  اروم  باشم من بدون تو  مثل یه  زندانی در  زندانم    کاش  بدونم از کدوم  جاده میای کاش  میدونستم کاش.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.