فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

خوش شانسی و بد شانسی اگر برادرم رونالدو بود من الان برادر رونالدو بودم

اگر برادرم رونالدو بود من الان برادر رونالدو بودم و اما اگر برادر چنگیزخان مغول بودم الان مرده بودم و هزاران سال هم از مرگم گذشته بود حالا اگر برادر اون خواننده معروف اسمش چی بود فرانسوی بود آهان یادم امد دسیس روشس الان من در فرانسه در شهر مارسی زندگی می کردم و به جای سلام می گفتم بوزو مادام و اما اگر برادری نداشتم که هیچی دیگه  اصلا هیچکدوم از اینها نمی شدم حالا اگر در برزیل دنیا میومدم الان سرخپوست بودم اگر در فیلی پین دنیا میومدم الان زرد اوست ودم و در ماانیل زندگی می کردم و اما اگر برادرم بیل گیتس ثروتمند بود و اون برادرم بود من چی می شدم الان حداقل در بدترین حالت یک میلیاردر  بزرگ بودم خوب همه چیز بستگی داره ادم وقتی  دنیا  میاد  کی  هست وکجا دنیا میاد همه  در سرنوشت ادم تاثیر میزاره... اما در اگر  نتوان نشست و اگر  عموی من سبیل نداشت و مرد نبود  الان اون  عمه ام میشد هر چند نه عمو دارم نه  خاله نه عمه.......................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.