فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

خنده چیست؟ گریه چیه؟

خنده چیست؟ گریه چیست؟ خنده رو نمیدونم یادم رفته  آخه  هر چیزی که  سالها  تکرار  نشه  آدم  یادش میره؟ میگم گریه چیه؟ میگه گریه رو میدونم چیه  چون  هر روز  هر  لحظه  دارم  گریه می  کنم میگم من به تو  میگم که  خنده  دارو و  درمان  هر  دردیه بخند  تا  همه  غمها رو فراموش کنی میگه  اگه  می تونستم  بخندم که می  خندیدم اما  دلیلی  برای  خندیدن  نمی  بینم  میگم پس این آدمها چگونه میخندند؟ میگه خنده تلخ من از گریه  غم انگیز تر است ...اما  به  زودی  زود  همین  روزها  می  خندم  خیلی  هم میخندم  چون تا  دیوانه  شدن دیگه  زمانی  نمانده و اون روزها  دیگه  بش  از  اندازه  می  خندم  که اونوقت  دیگه  نمیتونم  گریه  کنم چون  دلیلی برای گریه نیست من دیوانه شدم......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.