فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

بابام اعتقاد داشت ادم هر جا زمین بخوره همانجا ازدواج میکنه

چون این  بلا  سر  خودش  اومد البته اون این  بلا رو  دوست  داشت ...من بلا رو  دوست  دارم  بلای جونم باش.. اون  میگه  با  دوچرخه  داشتم حرکت می کردم تا اینکه  در یک  کوچه 3 تا  دختر  بودند که بابام در همانجا با دوچرخه  زمین خورد یکی  از  دخترها به بابام کمک کرد که  از  زمین  بلند  بشه بابام نگاهی  به  چشمان  اون  کرد و اون هم همینطور  و  از آن  دختر تشکر  کرد دختر گفت  وظیفه ام بود کاری نکردم چند روز  بعد  پدرم به  خواستگاری  ان  دختر  جوان رفت و ان دختر شد مادر من و   2  تا  دختر  دیگه  که  خواهرانش بودند  گفتند  مهرت  به  دل این  جوان  نشست و  تو زودتر از ما شوهر  پیدا کردی از این  به  بعد  ما  هم  اگر  مردی  را  دیدیم زمین  خورد بهخ او  کمک می کنیم تا بلند  بشه  و  بیاد  خواستگاری ما تا ما  هم  شوهر  کنیم  آخ جون  شوهر  دهان من هم  اب  افتاد انها چند نفر را که پیش اونها  زمین  خوردند  بلند کردند و لی به  خواستگاری  انها  نرفتند  دلیلش را  پرسیدند  انها گفتند  چون  شماها  شوهر  می  خواستید  اما  دختر اولی  به  نیت  کمک کردن  رفته  بود  و  این  اعتقاد با ان  فرق می  کنه ان 2 تا  دختر  دیگه هر کسی جلوی  انها می افتاد  کمک  نکردند تا اینکه  یکی به انها گفت  اگه  به من کمک کی کردی من به خواستگاری  تو  می  اومدم  و  کارخانه ام را  به نان  تو  می کردم...آه از نهاد  هر  2  تا  دختر بلند شد  گفت میشه  دوباره  زمین  بخوری مرد گفت آره اما  فقط  ازدواج  موقت ....خوب بود  خوشتون اومد؟......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.