فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

به تعداد زیادی مشتری نیازمندم تا از من بادام زمینی بخرند

به تعداد زیادی  مشتری  نیازمندم  تا  از من  بادام  زمینی  بخرند شما  می توانید از من  بخرید  یا  بخورید  یا  بفروشید  و  سود کنید .. اگر می خواهید بادام  بخرید  چه  جایی  بهتر از اینجا باور کنید  بادامها همه  خوشمزه هستند  تر و  تازه  با  نمک بادام من مثل  پسته  هست ..مجردم 50 ساله زندگی من با فروش بادام زمینی  می گردبا خرید بادام زمینی  می توانیم با هم آشنا  بشیم اگر به شهر آستانه تشریف آوردید  حداقل یکبار هم که شده این بادام راخورید ییک مشت بادام زمینی  مجانی  بخورید اگر  خوشتان آمد مزه اش  به  دل  شما  نشست می  توانید  بخرید  اگر  هم  خرید  نکردید  اشکالی نداره باز هم دوستتان دارم مهم اینه که شما از بادام  زمینی  خوشتان  بیاد بادام  مخصوص  مثل  پسته هست میشه از من بادام بخرید بادام درجه 1 خوشمزه تازه ....مقدار زیادی بهترین بادام زمینی برای  فروش دارم همیشه و در همه حال در هر ساعتی از روز اگر قصد خریدن بادام زمینی  قهوه ای رنگ که وقتی پوستش را که نک زده هست می کنید درونش بادام به رنگ سفید متمایل به کرم رنگ را می بینید فقط کافیه یکبار این بادام را بخورید دلتان می خواهد همین را  بخورید برای شما ارزانتر حساب می کنم چون میخوام مشتری  چذب کنم اگر گران بفروشم شما  دفعه بعدش از من نمی خرید  ارزان می  فروشم راستی این بادام از شهر آستانه اشرفیه هست جایی که من در همانجا زندگی می کنم مجردم 50 ساله 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.