فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

امروز یه پیاز در خیابان افتاده بود اون به من نگاه می کرد من هم به اون

امروز یه پیاز در  خیابان  افتاده بود اون  به من  نگاه  می کرد  من هم  به  اون به من چشمک می زد و من هم  هاج و واج  همینجوری  خیره  شدم به  اون  مانند  کسی  که  ونوس یا  زیباترین  ملکه  دنیا  رو  دیده  باشه فوری  اینور  و  اونوزمو  نگاه  کردم  دیدم نه  کسی  نیست  و  یک  پیاز  خوشگل  که  معلوم  نیست  از  پلاستیک  چه  کسی  روی  زمین  افتاده  بود  اونجا  در گوشه ای از  خیابان  افتاده  خوشبختانه ان قسمت  تمیز  بود فوری با سرعت  خودمو  رسوندم  به  اون  و  یک  هفته بود  واقعا  پیاز  نخورده  بودم آخرین  پیازی  که  خورده  بودم  همین  یک  هفته  قبل  بود  که  5  کیلو  خریده  بودم  قبل  از  سال  نو دقیقا بعد  از  خریدن  پیاز  که  یک ماه  قبل  انگاری همین  دیروز بود  فقط  هر کیلویی  3  هزار تومان بود این  پیاز  رو  برداشتم نمی شد این پیاز  رو به صاحبش داد چون  اصلا  معلوم  نبود چه کسی اون  خریده بود می خواستم  بدم  به یک  مغازه دار  اون  اعلامیه  بزنه که یک عدد  پیاز  پیدا شده مشخصات رو بدین تا به شما  بدیم  اما  نمیشه که  پیاز رو  اگهی زد  اونو  من  خوردم  خوردم  خوردم  خیلی خوشمزه بود  ....تا این  زمان  هیچ  پیازی  به  خوشمزه گی  این  پیاز  ندیدم  اونو  خوردم  مثل  سیب  گازش  زدم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.