فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

همستر کمبات Hamster kombat

همستر کمبات یک قسمتی داره به نام مینی گیم در بین اون 4 تا هست نزدیک دیالی کمبو اگر فقط یکمی با حوصله بازی کنید خیلی راحت میتوانید در روز 10 میلیون یا بیشتر هم سکه ارز همستر بگیرید اما بعضی وقتها هم باید  سکه هاتو بدید و لیگا یا پروفیتها رو بخرین یعنی هر جایی که  میشه  با همون همسترهایی که گرفتنین بخرید ممکنه اول  مقداری از همستر کم بشه اما  سرعتش  بالا میره و اگر قبلا به طور اتوماتیک  مثلا 10 تا  همستر می گرفتین اینبار  بیشتر میگیرید یعنی محدودیت نداره  نیازی نیست دیگه  کلیک هم بکنین اون خودش  به صورت خودکار میگیره  من چندین بار به طور اتفاقی  همسترهامو از دست دادم  اما  بعدش  متوجه شدم با اینکه از دست دادم سرعتش بیشتر شده  یعنی چند بار به  مرز 100 میلیون یا حتی 125 میلیون رسیدم اما  با  خریدن اونهایی که گفتم  همسترم نصف شد ولی  فردا دیدم همه برگشته سرجاش  بدون اینکه کاری  کلیکی بکنم بعضی ها  رو دیدم  نزدیک به یک میلیارد همستر دارن پیش خودم گفتم اگر اینا  میتونن خوب من هم میتونم  راهها رو  یکی پس  از  دیگری دارم پیدا میکنم خیلی آسونه  .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد