فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فقط در خوابهایم زندگی میکنم

فقط در خوابهایم زندگی میکنم در خوابهایم همه خوابند  ولی من بیدارم نه  بیداری در زمان بیداری بلکه  در خوابم با اینکه خواب هستم اما بیدارم  وقتی  چشمم رو باز میکنم و بیدار میشم  به خودم میگم  چقدر در خوابهایم  راحت و سبکم  چقدر احساس  بودن خوشبختی میکنم  اصلا  دنیای دیگریست بدون  هیچ گونه دلواپسی حتی  در خوابهایم  تو هم هستی  تویی که  نمیشناسمت اما هستی میتونم ببینمت میتونم در خوابهایم  پرواز کنم هر جایی که  دلم میخواد پرواز کنم همه جاهایی که  غریبه هستند حتی  میبینم جایی میرم که همه  خارجی صحبت می کنند با اینکه انگلسیم خوب نیست اما در خواب میفهمم و همه  سیاره  زمین  در خوابهایم میان با  همه  آدمهایی که  دوست دارم ببینمشون یه بار  از روی  ماشبنها  پرواز میکرن  بالتر از ماشینهایی که  از  روبروم میومدند وقت خواب که میشه برام مثل فیلم سینمایی هست ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.