فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

نمانده عمری مانند شمع زود تمام میشیم تا توانی دلی بدست آر

نمانده عمری مانند شمع زود تمام میشیم تا توانی  دلی بدست آر امشب هم داره از راه میرسه و یک غروب دیکه شروع شده  جمعه هست جمعه ها غمگینه مخصوصا  غروبش امشب بر من است آن مایه ناز یارب تو کلید صبح زندگی را در چاه  انداز ای روشنی صبح به مشرق برگرد ای ظلمت شب با من دیوانه بساز امشب شب مهتابه عزیزم رو میخوام  عزیزم اگر خوابه  طبیبم رو میخوام کی وکی من باشئ و می باشد و وی باشد و نی باشد من گه  لب وی بوسم وی  لب می او مست می گردد من مست وی امشب  گل سرخ گل زرد گل همه جا گل لطف تو دریا دریاست منم ماهیش وووووووووووو ووووو  ووووو ووو   وو   و ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد