فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دوستانی که تمایل دارند میتوانند از شعر های من استفاده کنند

بیست هست بیست شعر گفتن از زمان 19 سالگی در من شکوفا شد و اکنون که 39 ساله شده ام  بسیار  تجربه دارم و بهترین  اشعارم را که تاکنون سروده ام در این وبلاگ می گذارم تا همه مردم  جهان مخصوصا  فارسی  زبانان  لذت ببرنند این اشعار در هیچ  کجای  دنیا  پیدا  نمی شود و قیمتی  نمی توان  برای  این  شعرعا سرود شهرهایی که اگر یک بار  فقط یکبار  یکنفر بشنود تحسین خواهد کرد و به  خودش می گوید  درست هست که مانند شعرای  نامی و بزرگ  غرون گذشته شغر  نصرویده است اما  دست کمی از انان  ندارد  حتی از ان شعرا هم  تقلید نشده است مثلا  شاعری می گوید  زدست  دیده و دل هر 2  فریاد این شعر را اگر  تقلید کنند یه چیزی شبیه این می شود زدست دیده و دال هر 2 شیون زیاد هرقی نمی کند اما  کاملا  تابلو هست که  تقلید شده خوب این هم شعر من اگر خوشتان امد که خیلی خوبه و خوشحال می شوم که شما را  لجظه ای شاد کردم امیدوارم لذت ببرید خوب این هم شعر من یک دو سه فرید بترسه چهار و پنج و شیش زده به اون نیش هفت هشت نه بشین لب جو یا بنوش ابجو ده و یازده و دوازده همه چیزش را گذاشته در مزایده خوب همینجور بقیه ادامه داره توی جیبش هیچی پول  نداره .....خوب بود فراموشم نکن هر وقت که مستی بگو دیروز با کی  نشستی در این دنیا که ناگه کاه شود کوه بیا اینور  بنگربه این سو  پروانه پر بزن بیا به خانه  مثلا تیمور لنگ به سعدی گفت ای سعدی که گفتی اگر ان دختر ترک با ما باشد بدست ارد دل ما را  به او بخشم  سمرغند و بخارا را  سعدی بگو چرا لباسهایت فقیرانه است تو که اینقدر شعر خوب می ثرایی سعدی گفت ای مرد بزرگ اگر می بینی که  اینجور لباس می پوشم  به خاطر انست که  بزل و بخشش زیاد کردم  تا بدست ارم  دلی را مانندان ترک شیرازی  تیمور لنگان لنگان جواب داد افرین  چه  جواب خوبی  دادی  به  تو  انعام  یعنی  پول  زیادی  می  دهم ....خوب این شعرها یم بود قسمتی از شعرهایم  خواهش می کنم  قابلی  نداشت  تشویق  نکنید  خجالت میکشم خطم خراب هست.......
نظرات 1 + ارسال نظر
archer جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 16:29 https://inevesht.blogsky.com/

شما اول برو دبستان و املا رو یاد بگیر بقیه موارد پیشکش. با سی و نه سال سن یه خط بدون ایراد نداری. نکن برادر من. محیط اینترنت رو آلوده به چرندیات خودت نکن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.