فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

چیکار کنم که این زن عقلش بهتر کار کنه این همه دعوا نگیره

کم غصه ناراحتی دارم این هم اومده روش  یعنی  همه  زنهای  حامله  در  6 یا  7  ماهگی این حالتی میشن  کسی  تجربه داره  یا  فقط برای  من هست نه مادری دارم نه خواهری  نه عمه ای  که از اون بپرسم خانوم من زن من 37 ساله هست زن دوم من هست همیشه میگه  تومنو دوست نداری زن  قبلی خودت رو دوست داری در حالی که من همه عکسهای زن قبلی ام رو پاک کردم  بعضی  وقتها این  میگرده  ناگهان یک عکس  پیدا می کنه میگه   تو  زن قبلی  خودت که زشت هم بود اونو دوست داری  زن قبلی  اولی من  زشت نبود زیبا هم نبود بعدش  این  2 تا سگ  داشت  هر 2 تا  سگش   مردند  میگه  اگر  پیش تو  نمیومدم سگ های من الان زنده شدند من به اون میگم چه ربطی به من داره از  زمانی که  حامله شسده و 2 ماه  دیگه مونده 9 ماه بشه  بچه  دنیا  بیاد همیشه دعوا میگیره  قهر می کنه هر چی  میگم  دوستت دارم  این کار رو نکن یعنی  همه زنهای  حامله اینجورین  هورمونها  خوب کار نمی کنه تو هم دوستانی  داری که در زمان حاملگی  اینجور کارا می کنن کم کم دارم از هر چی  زن بیزار میشم  از بس  رفتارش   خوب نیست... هر چی  بلد هستی بگو انجام بدم شاید خوب بشه  حتی میگه  سگم رو بیشتر از تو دوست دارم  اگر به خاطر  حاملگی هست خوب چاره ای نیست  تحمل می کنم اما میترسم به خاطر این نباشه  زندگیمون هم بد نیست مثل همه آدمهای  تقریبا  متوسط نه کم داریم نه زیاد......
نظرات 1 + ارسال نظر
الف جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 20:01

سلام. خوب هورمونها بهم میریزه و آدم حساس تر میشه ، خیلی ها دوز حساس بودنشون ببشتر میشه اماااا بعد زایمان متاسفانه خیلللی حال روحی آدم بد میشه ، توصیه میکنم به صبوری و اینکه از الان خودتون رو برای ۳۰ ۴۰ روز بعد زایمان آماده کنید چون به هر حال بی خوابی و شرایط جدید اوضاع رو سخت میکنه. البته بعدش کم کم قلق بچه دستتون میاد خانمتون هم سرش گرم میشه به اون و کمتر بهونه گیری میکنه، امیدوارم خونتون با حضور یه موجود عزیز کوچولو خیلی گرم و پرعشق باشه.

سلام ممنونم از نظر شما خیلی به من کمک میکنه باز هم اگر اطلاعاتی دارین که باید در این مورد بدونم لطفا نطر بزارین باز هم متشکرم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.