فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

کوروش کبیر چگونه با مادر داریوش آشنا شد و ازدواج کرد؟

کوروش گفت یافتم یافتم من گنج قارون را یافتم بزرگترین  گنج زندگی ام  را  یافتم ..و ناگهان اسبی سفید  بر روی  2  پای  خود ایستاد  و  نعره سر داد  اسمان رعد و  برقی  زد اما  به  سرعت  باد  آفتاب به  بالاترین  حالت خود رسید و نورش  انچنان در یک  لخظه زیاد شد که  همه  جهان  روشن  شد سبزه ها  و  گلها  در یک  لحظه  همه  گل  دادند و شکوفه ها  گل  شدند کوروش کبیر چگونه با مادر داریوش آشنا شد و ازدواج کرد؟ کوروش که یک مرد بزرگ هخامنشی و ساسانیان بود و هنوز هم نوشته های  او در همه  جهان می  درخشد و او بود که همه  کشورهای  جهان را  فتح کرد و فقط  یکبار  از  روم  که  امپراطوری  خیلی بزرگی  مانند  کوروش  داشت شکست خورد. در ان زمان نام ایران و نام ایتالیا بزرگترین نامها  بودند اما  چگونه  کوروش  دختر  دلخواه  خود  را پیدا کرد و  با  او ازدواج  کرد کوروش زمانی که  جوان بود از  زنان  چاق  خوشش  نمی آمد و  دوست داشت با زنی  ازدواج کنه که خوش اندام نه  لاغر  نه  چاق  باشه  و  هم چنین  در  ورزش  زنان نیز  بهترین باشد در یکی  از  جنگها  که  کوروش  یکی یکی  همه را  شکست می داد ناگهان روبرویش یک  زن را  دید  که  شمشیر  بدست  با  او  تن  به  تن  مبارزه  می  کنه در این  نبرد  کوروش  هر کاری کرد او را  شکست  دهد  نمی  توانست کوروش از دیدن  چنین  زنی با  چنین  قیافه ای و  جنگنده بسیار  خوشش آمد و با خود گفت این زن من است به هر صورت بود بعد از اینکه کوروش چند بار  زخمی شد در نهایت توانست  شمشیر را بر روی  قلب او گذاشته اما به او گفت من تو را نمی کشم چون تو زودتر از من قلبم را بدست آوردی دوست دارم با تو ازدواج کنم ان 2 نفر در ان لحظه عاشق هم شدند شمشیر در نیام و غلاف گذاشتند و 2 دشمن با هم دوست شدند و با هم  ازدواج کردند  دختران هلهله کنان و  مردان  آراسته به جشن و شادی گذراندند این چنین بود که  کوروش کوروش یزرگ شد....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.