فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی گیلان

بادام زمینی را از گیلان خریداری کنید سوغاتی گیلان -فروش بادام زمینی

دیگه حنات رنگی نداره دستت پیش همه رو شد

چه زود میرسه سرمای  زمستون و برف روی همه  گلها رو میپوشنه  چرا وقتی بهار میاد من بی بهارم تو دوستم  نداره  الکی  دلمو خوش کرده  اما نباید  امیدمو از دست  بدم  دل من ای  دلم  نزار  تنها  بمونیم پاشو  دل من  چشماتو باز کن ببین  داره  جوونی  اروم  اروم  از  بین  میره  ول  خوبه که  میتونم  هنوز  عاشق بشم  دل من میخوام  وقتی  بهار  شد  گل  امساله  باشم میخوام  بیست  ساله  باشم  میخوام  30  ساله  باشم  چقدر  خاطره  روی  این  موی  های  سپید منه  توی  همین  موی  سفید  یه  دنیا  خاطره  از  عشقه دلم  ای  دل  غافل  نذار  تنها بمونیم  پاشو  ببین  داره  میره  جوونی  دوباره  میخوام مثل  دوران  جوونی  عاشق  باشم  .......
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.